اهمیت رپورتاژ آگهی

اهمیت رپورتاژ آگهی

اهمیت رپورتاژ آگهی به عنوان یکی از شیوه های جدید کسب درآمد از اینترنت و در عین حال بهبود سئوی سایت و افزایش رتبه الکسا بر کسی پوشیده نیست.شیوه نمایش تبلیغات متنی و لینکی اینگونه است که تبلیغ در قالب یک مقاله خبری و یا متن تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند.

امروزه بهترین بک لینک ممکن به صورت رپورتاژ اگهی مخصوصا رپورتاژ خبری است.دلیل این امر این است که بک لینک های مدنظر برای همیشه در سایت های رپورتاژ کننده ثبت خواهند شد و هرگز حذف نمی شوند.

دلیل اهمیت رپورتاژ آگهی نسبت به بک لینک

خرید بک لینک هدر دادن پول و تاثیر بد روی رتبه سایت دارد به دلیل اینکه در صورت عدم تمدید همیشگی، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف خواهد شد و پس از مدتی منجر به افت رتبه شما خواهد شد که اگر تعداد این حذف ها زیاد شود مشمول جریمه قطعی گوگل خواهید شد،  در صورتی که اگر اینگونه انجام دهید با توجه به اینکه شما می توانید همزمان چندین بک لینک را برای خود به صورت دائمی بسازید، تاثیر بسزایی در پیشرفت سئو سایت شما خواهد داشت.

توصیه می کنم برای معرفی کسب و کارها و مدیران برندها، متن رپورتاژ خود را به صورت مصاحبه تنظیم کنید تا علاوه بر جذابیت مطالعه آن، کاربران بیشتری به سایت شما وارد شوند.

محتوای داخل آگهی تبلیغاتی شما باید بهینه شده باشد. متنی جذاب و هدفمند بنویسید یک رپورتاژ آگهی باید ارزشمند و پرمحتوا باشد.

 شیوه نوشتن رپورتاژ آگهی قوی

نکته اول : ببینید خود شما از چه متنی خوشتان می آید  پس نیاز و خواسته مشتریان را هم در نظر بگیرید. سعی نکنید به تمام داستان مشتریان‌تان بپردازید و خواننده را خسته کنید. بر روی یک بخش خاص تمرکز نمایید.

نکته دوم : سعی کنید چهره‌ای برای کسب‌وکارها ایجاد کنید. همواره داستان‌هایی که درباره‌ اشخاص باشد گیراتر از داستان‌هایی‌ است که درباره‌ سازمان‌ها باشد. سعی کنید تصاویری از کسانی که درباره‌ی آنها می‌نویسید به متن اضافه کنید.

نکته سوم : درباره‌ی چیزهایی بنویسید که برای مخاطب اینترنتی جذاب و جالب باشد. مقالاتی درباره‌ی اینکه چطور کسب‌وکارها به مشتریان‌شان کمک کرده‌اند تا کارشان را به‌طور خاصی خوب انجام بدهند. به عنوان مثال انتشار داستان «خانم صمدی در همشهری ما» که با اشتیاق وصف‌ناپذیری در مورد خدمات خوب کلینیک زیبایی شبنم صحبت کرده بود، همراه با عکس خندانی از او در کنار پزشک کلینیک، چه واکنش قدرتمندی را در خوانندگان ایجاد کرد.

نکته چهارم : رپورتاژ آگهی را گیرا و جذاب بنویسید. حتما از زبان ساده و محاوره‌ای استفاده کنید و از کاربرد جملات و پاراگراف‌های طولانی دوری کنید.

نکته پنجم : از تیترهای قدرتمند استفاده کنید و مطمئن شوید برای هر عکس توضیحاتی مرتبط با آن نوشته‌اید. تحقیقات نشان می‌دهند حتی افرادی که مقالات را نمی‌خوانند، سرتیترها و توضیحات عکس‌ها را مطالعه می‌کنند.

کسب درآمد از طریق ایجاد فروشگاه محصولات خود بصورت رایگان در سرکالا

اگر هر کدام از شما کسب و کاری داره چه کسب و کار خانگی و یا مغازه ای داره و علاقه داره که کارشو توسعه بده و محصولاتش رو بیشتر معرفی کنه و  فروشگاه اینترنتی داشته باشه میتونه فروشگاه خودشو تو سایت سرکالا درست کنه و محصولاتشو و اجناس مغازه شو تو فروشگاه خودش بذاره و لینک فروشگاه خودشو تو کانال های مختلف بذاره و یا به دوستان خودش بده تا محصولاتشو تو فروشگاهش ببینند و خرید کنند .

هدف از ایجاد سایت فروشگاهی سرکالا، تجمع محصولات و کالاهای موجود در مغازه‌های کوچک گسترده سطح شهر در یک فروشگاه جامع و کامل و ارائه حق انتخاب بهینه به مشتریان از میان انبوهی از کالاهای مشابه و دسترسی سریع و آسان به آنهاست.

هدف، ایجاد یک ارتباط مستقیم بین فروشنده و خریدار است به‌گونه‌ای که فروشنده بتواند تمامی کالاهای موجود در فروشگاه خود را در کمترین زمان ممکن و به نحو احسن به خریدار معرفی کند و خریدار نیز بتواند کالاهای موردنیاز خود را با دقت و اطلاعات کامل و با صرف کمترین وقت و انرژی و مناسب‌ترین قیمت تهیه کند

دستورالعمل اجرایی

برای ساختن فروشگاه خودتون مراحل زیر را دنبال کنید

مراحل ایجاد فروشگاه با موبایل :

۱- وارد سایت زیر بشید .

www.sarkala.com

۲- گزینه حساب کاربری رو در پایین بزنید

۳-عضویت را بزنید

۴-گزینه من یک فروشنده هستم را بزنید و اطلاعات خود را وارد کنید ودکمه عضویت را بزنید .

۵-دقت داشته باشید در بخش اطلاعات ایمیل شما و گذر واژه شما نام کاربری و پسورد شما برای ورود به سایت هستند که باید جایی یادداشت کنید که فراموش نکنید .

در زیر باکس اسم فروشگاه لینکی نمایش داده میشود که این لینک آدرس فروشگاه شماست که باید آنرا هم جایی یادداشت کنید تا برای دیگران بفرستید .

۶- بقیه مراحل را ادامه دهید تا پنل پیشخوان فروشگاه شما ایجاد شود .

۷ – سپس وارد تنظیمات پنل پیشخوان شما شوید و عکس بنر و پروفایل فروشگاه خود را ایجاد کنید .

بعد از اینکه فروشگاهتون رو ساختید حالا نوبت گذاشتن محصولاتتون تو فروشگاهتون است

روش گذاشتن محصول در فروشگاهتون

1- وارد سایت سرکالا بشید

www.sarkala.com

2- با یوزر نیم و پسورد وارد پیشخوان فروشگاه خودتون بشید

3- در پیشخوان و در باکس مشکی وسط صفحه منو را باز کنوید

4- گزینه محصولات و افزودن محصول جدید را بزنید

5- تصاویر و قیمت و توضیحات محصول خود را اضافه کنید و افزودن محصول را بزنید و در صفحه جدیدی که باز میشود اطلاعات محصول را چک کنید و ذخیره اطلاعات را بزنید .
محصول شما در فروشگاهتان ذخیره شد

سایت های مناسب رپورتاژ آگهی

از هر سایت و جایی برای خرید رپورتاژ آگهی تبلیغات نگیرید سایتها را بررسی کنید و از سایت هایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارند،  رپورتاژ آگهی بگیرید :

سایت های دارای سئو قوی

سایت های خبری قوی و فعال

سایت های سرگرمی و تخصصی قوی

سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما

editor.2

نویسنده از: ۱۴۰۰/۰۹/۲۴

دیدگاه خود را بنویسید

یک × 3 =