۶۰ مورد از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در اینترنت

خرید از فروشگاه‌های اینترنتی می‌تواند برای خریدار بسیار مقرون‌ به‌صرفه‌ و راحت‌ باشد اگر این فروشگاه‌ها مجوزهای لازم را برای اعتبار دهی داشته باشند.

امروزه با گسترش استفاده از اینترنت، بخش عمده خریدها از طریق فضای مجازی و از طریق فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌شود.

در این مطلب ۶۰ وب‌سایت فروشگاه اینترنتی را معرفی می‌کنیم که مردم ۳۰ کشور برای خرید آنلاین خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. اگر شما هم به دنبال طراحی فروشگاه اینترنتی برای خود هستید، بررسی این فروشگاه‌ها می‌تواند ایده‌های خوبی در اختیار شما قرار دهد.

فروشگاه‌های اینترنتی ایالات‌متحده آمریکا

آمازون به‌عنوان بزرگ‌ترین خرده‌فروش آنلاین در منطقه و حتی به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی جهان  شناخته می‌شود. می‌توان گفت که محصولات این وب‌سایت پایانی ندارد!

فروشگاه اینترنتی آمازون

eBay در رتبه‌بندی جهانی در رتبه ۲۰ الکسا قرار دارد و جزو بزرگ‌ترین سایت‌های حراج در جهان به شمار می‌رود. از طریق وب‌سایت eBay شما می‌توانید هم محصول بخرید و هم محصولات خود را بفروشید.

فروشگاه اینترنتی ebay

Walmart یک شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگ‌ترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپر مارکت‌ها در جهان است.

فروشگاه اینترنتی Walmart

Target خرید بیشتر، پرداخت کمتر “شعار Target است، و این شعار را می‌توان با کلمه” Save” یا ذخیره که در همه قسمت‌های سایت نمایش داده شده است، حس کرد.

فروشگاه اینترنتی Target

bestbuy شرکت توزیع تجهیزات الکترونیکی آمریکایی است، که در سال ۱۹۶۶ توسط ریچارد ام. شولز در تأسیس شد. شرکت بست بای با در اختیار داشتن شبکه‌ای از ۱٬۰۵۰ فروشگاه در سراسر جهان، به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده‌فروشی وسایل الکترونیکی در ایالات‌متحده آمریکا و کانادا بشمار می‌آید، وب‌سایت best buy به‌تنهایی ۲۱٪ درصد از بازار فروش این محصولات را در این دو کشور به خود اختصاص داده است.

فروشگاه اینترنتی Best buy

فروشگاه‌های اینترنتی فرانسه

 PriceMinister برای کسانی که به دنبال سرگرمی‌های دیجیتال و الکترونیکی مثل BD، CD، DVD، Blu-ray، کنسول و تبلت هستند بسیار مناسب است.

فروشگاه اینترنتی priceminister

Vente-Privee برای رویدادهای فروشش شناخته شده است که بهترین مارک‌های آمریکایی و اروپایی را ارائه می‌دهد که تا ۷۰٪ تخفیف دارند.

vente-privee

Fnac یک شبکه بزرگ خرده‌فروشی فرانسوی است که محصولات فرهنگی و الکترونیکی از جمله بسیاری از مارک‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار را به فروش می‌رساند این وب‌سایت در سال ۱۹۵۴ توسط آندره اسل و مکس ترت تأسیس شد.

fnac

La Redoute برندهای مختلف برای سنین مختلف را به فروش می‌رساند. این سایت همچنین دارای بخش سخت‌افزاری پیشرفته است.

la-redoute

فروشگاه‌های اینترنتی کانادا

Future Shop اگر می‌خواهید همیشه در خط مقدم تکنولوژی قرار داشته باشید، فروشگاه Future تمام محصولات پیشرفته را پوشش می‌دهد. همچنین اگر شما نیاز به مبلمان و آلات موسیقی دارید،  این وب‌سایت، آن‌ها را نیز برای شما فراهم می‌کند.

future-shop

Canadian Tire لاستیک، ابزارآلات، تردمیل، لوازم جانبی شکار و لوازم خانه از جمله مواردی هستند، که می‌توانید در تایر کانادایی را پیدا کنید.

canadian-tire

Sears : با استفاده از این وب‌سایت می‌توانید بسیاری از نیازهای داخلی و خارجی خود را برطرف کنید. Sears یک شرکت خرده‌فروشی آمریکایی و چند ملیتی است، که در حال حاضر مالک شبکه‌ای از ۲٫۲۴۸ فروشگاه زنجیره‌ای در ایالات‌متحده آمریکا، کانادا و مکزیک است.

sears

فروشگاه‌های اینترنتی چین

Taobao در رده ۱۳ رتبه‌بندی الکسا قرار دارد. این وب‌سایت یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معروف در کشور چین و حتی در خارج از کشور چین به شمار می‌رود. چینی‌ها آن را به‌عنوان اصلی‌ترین پلت فرم خرید آنلاین خود پذیرفته‌اند. از موفقیت‌های تجاری این شرکت، می‌توان به  لیست محصولات ۷۶۰ میلیونی آن اشاره کرد.

taobao

tmall در اصل برگرفته از Taobao Mall است، tmall در حال حاضر بازار خرده‌فروشی مستقل است و حراج‌های بسیار زیادی دارد.

tmall

JD در صورتی که شما نمی‌توانید آیتم مورد نظر خود را در Taobao دریافت کنید، JD.com دارای بیش از ۳۰۰،۰ محصول دیگر است. فروشگاه‌های اینترنتی در چین دارای بیشترین تعداد محصولات هستند.

JD

فروشگاه‌های اینترنتی ژاپن

Rakuten برترین فروشگاه اینترنتی در کشور ژاپن است. در این وب‌سایت همه نوع کالا برای فروش وجود دارد.

rakuten

ZOZOTOWN وب‌سایت فروش لباس به‌صورت آنلاین است که در آن محصولات بیش از ۷۰۰ برند به فروش می‌رسد.

zozotown

Uniqlo به‌عنوان یک طراح، تولید کننده و خرده‌فروش ژاپنی به‌طور روز افزونی در حال رشد است و هدف آن پیروزی در بازارهای جهانی است.

uniqlo

فروشگاه‌های اینترنتی نیوزلند

Trade Me بزرگ‌ترین وب‌سایت حراج اینترنتی در نیوزیلند است. این شرکت در سال ۱۹۹۹ توسط کارآفرین نیوزلند سم مورگان تأسیس شد که در سال ۲۰۰۶ به Firefox فروخته شد.

trademe

The Warehouse معامله داغ، حراج، و پیشنهاد ویژه کلماتی است که شما اغلب در این وب‌سایت مشاهده می‌کنید.

the-warehouse

Lazada: در این وب‌سایت می‌توانید هزینه محصول را درب خانه پرداخت کنید و تا ۱۴ روز مهلت بازگشت کالا داشته باشید!

lazada

فروشگاه‌های اینترنتی روسیه

OZON : زمانی که صحبت از فروشگاه اینترنتی می‌شود، OZON بدون تردید یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی کشور روسیه است که محصولاتی از سخت‌افزار گرفته تا لوازم آرایشی را ارائه می‌کند.

OZON

Ulmart: شرکت اولمارت یکی از معروف‌ترین خرده‌فروشان آنلاین خصوصی است که بر تجارت الکترونیک تمرکز دارد. صفحه اصلی این وب‌سایت می‌توانید کلماتی مثل، پیشنهاد‌های ویژه، قیمت‌های عالی و پرفروش‌ترین‌ها را مشاهده کنید.

ulmart

AliExpress با شرکت Alibaba تفاوت دارد و پلتفرمی B۲C (کسب‌وکار با مشتریان) دارد و نیازی به گفتن نیست که آن‌ها برای کسب‌وکار خود بی‌نهایت تنوع زیادی داشته‌اند.

aliexpress

فروشگاه‌های اینترنتی سنگاپور

Qoo١٠ به‌عنوان “بهشت خریدهای باورنکردنی” شناخته می‌شود و مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از محصولات سراسر جهان را دارا است. این سایت دارای تخفیف‌های زیادی است و با خرید عمده می‌توانید تخفیف بیشتری دریافت کنید.

qoo10

ZALORA گروه زالورا یک وب‌سایت فروشگاهی است که توسط Rocket Internet در چند کشور آسیای جنوب شرقی تأسیس شده است. در این وب‌سایت لباس‌هایی با برندهای مختلف به فروش می‌رسد.

zalora

Reebonz وب‌سایتی است که فقط کاربران عضو امکان خرید از آن را دارند و با اینکه محصولات و لباس‌های آن واقعاً لوکس هستند، اما هنوز هم مقرون به‌صرفه است و می‌توانید بهترین‌ها را از آن خریداری کنید.

reebonz

فروشگاه‌های اینترنتی انگلستان

Tesco تقریباً هر چیزی را که بخواهید می‌توانید از این وب‌سایت تهیه کنید. این سایت از محصولات الکترونیکی گرفته تا مواد غذایی را به فروش می‌رساند.

tesco

Argos: با بازدید از Argos، بیش از ۴۵،۰ انتخاب بر روی انواع محصولات مانند تلویزیون، لپ‌تاپ، اسباب‌بازی و غیره در دسترس شما قرار می‌گیرد.

argos

ASOS به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های مد روز آنلاین در بریتانیا، به شما کمک می‌کند تا بیش از ۴۰،۰ سبک را در هر دو بخش مردان و زنان و لوازم جانبی بررسی کنید.

asos

فروشگاه‌های اینترنتی برزیل

MercadoLivre خدمات خود را به تجارت الکترونیکی و حراج آنلاین اختصاص داده است و اکنون وب‌سایت تجارت الکترونیک شماره ۱ در کشورهای آمریکای لاتین است.

mercadolivre

Submarino: در طراحی فروشگاه اینترنتی Submarino ، از رنگ‌های جذاب استفاده شده است و محصولاتی را ارائه می‌دهد که از آن لذت می‌برید. این محصولات شامل کتاب‌ها، بازی‌ها، تلفن‌ها، قرص‌ها و حتی لباس‌ها می‌شود.

submarino

فروشگاه‌های اینترنتی آلمان

DaWanda در این وب‌سایت نه‌تنها شما می‌توانید محصولات دست‌ساز زیبا و زرق‌وبرق دار بخرید، بلکه همچنین می‌توانید محصولات خود را در وب‌سایت Dawanda به فروش برسانید.

dawanda

Media Markt یک فروشگاه اینترنتی چند ملیتی آلمانی است که با استفاده از لوازم الکترونیکی مصرفی با شاخه‌های متعدد در سراسر اروپا و آسیا است. این وب‌سایت بزرگ‌ترین خرده‌فروش لوازم الکترونیک در اروپا است.

media-markt

فروشگاه‌های اینترنتی هندوستان

Flipkart به‌عنوان شرکتی پیشگام در روند راه‌اندازی خرید آنلاین در کشور هند به‌حساب می‌آید. این وب‌سایت شهرت خود را با تعداد زیادی از محصولات مناسب برای زندگی و سرگرمی به دست آورده است.

flipkart

Snapdeal  یک شرکت تجارت الکترونیک هندی است که در دهلی نو هند واقع شده است. این شرکت در ماه فوریه سال ۲۰۱۰ توسط Kunal Bahl و Rohit Bansal  شروع به فعالیت کرد. سال ۲۰۱۳ Snapdeal برای مصرف‌کنندگان بیش از ۴،۰،۰،۰ روپیه را ذخیره کرد.

snapdeal

فروشگاه‌های اینترنتی اندونزی

Tokobagus: در Tokobagus شما می‌توانید به خریدار از طریق تلفن یا ایمیل برای بحث در مورد قیمت ارتباط برقرار کنید.

tokobagus

Bhinneka اگر به Bhinneka نگاه کنید، حتماً تحت تأثیر دسته‌بندی محصولات این وب‌سایت قرار می‌گیرید. این وب‌سایت دارای دسته‌بندی‌های زیادی است.

bhinneka

فروشگاه‌های اینترنتی مالزی

Lelong وب‌سایت برتر کشور مالزی است که مردم این کشور محصولات خود را در آن به فروش می‌رسانند.

lelong

IPmart فروشگاهی مناسب برای خرید محصولات الکترونیکی در کشور مالزی است. البته این وب‌سایت سفارش‌های بین‌المللی نیز قبول می‌کند.

ipmart

فروشگاه‌های اینترنتی پاکستان

Shophive از زمان تأسیس، با ارائه سرویس‌های سریع و رایگان به مردم پاکستان، تجربه خرید آنلاین را فراهم کرده است.

shophive

Daraz همانند بسیاری از کشورها، مردم پاکستان عاشق خرید و تخفیف هستند و Daraz یکی از بهترین انتخاب‌های آن‌ها است.

daraz

فروشگاه‌های اینترنتی اسپانیا

El Corte Inglés . علاوه بر طراحی بسیار شیک و طراحی وب، El Corte Inglés انتخاب مناسب خود را از محصولات مد است که به معنای ظرافت زندگی می‌کند.

el-corte-ingles

ZARA فروشگاه اینترنتی برند zara یکی از معتبرترین و معروف‌ترین برندها در جهان به شمار می‌رود.

zara

فروشگاه‌های اینترنتی کره جنوبی

Gmarket وب‌سایت حراجی آنلاین و مرکز خرید کره‌ای است که افراد در سراسر جهان به خرید و فروش کالاها و خدمات می‌پردازند. اگر به لباس‌های کره‌ایی علاقه دارید می‌توانید از این وب‌سایت لوازم مورد نیاز خود را تهیه کنید.

gmarket

YESSTYLE  پوشاک از کشورهای آسیایی مختلف مانند کره، ژاپن، چین و غیره را ارائه می‌دهد. با ثبت‌نام و خرید مجدد از این وب‌سایت، تخفیف بیشتری دریافت خواهید کرد.

yesstyle

فروشگاه‌های اینترنتی تایوان

Ruten با نگاهی به تنوع محصولاتی که در این وب‌سایت وجود دارد، متوجه خواهید شد که هر محصولی که نیاز دارید را می‌توانید در آن تهیه کنید.

ruten

SHOP.COM بهترین چیز در مورد Shop.com استفاده از زبان انگلیسی آن برای مصرف‌کنندگان و کاربران خارج از کشور است.

shop.com

فروشگاه‌های اینترنتی ویتنام

Vatgia خرید آنلاین در ویتنام با این وب‌سایت آسان‌تر شده است ، فروشگاه آنلاین بزرگ که صدها هزار محصول از هزاران تأمین‌کننده را فراهم می‌کند.

vatgia

فروشگاه‌های اینترنتی آرژانتین

Garbarino در کشور آرژانتین اگر می‌خواهید برای خرید کالاهای الکترونیکی تخفیف خوبی دریافت کنید Garbarino گزینه مناسب انجام این کار است. این وب‌سایت میزان تخفیف و سود شما را پس از خرید به شما اطلاع می‌دهد.

garbarino

فروشگاه‌های اینترنتی استرالیا

Deals Direct این وب‌سایت برترین وب‌سایت فروشگاه اینترنتی در کشور استرالیا به‌حساب می‌آید.

dealsdirect

فروشگاه‌های اینترنتی ایتالیا

Zalando: این وب‌سایت در حوزه مد و لباس فعالیت دارد و بیش از ۱۰۰۰ برند پوشاک در این وب‌سایت به فروش می‌رسد.

zalando

فروشگاه‌های اینترنتی هلند

bol این وب‌سایت فروشگاهی با ارائه بیش از ۷ میلیون کالا بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی هلند به شمار می‌رود.

bol

فروشگاه‌های اینترنتی فیلیپین

Hallo Hallo Mall: این وب‌سایت فروشگاهی در کشور فیلیپین دارای محصولات متنوعی در زمینه‌های مختلف است. بیش از ۲۰۰۰۰۰ نوع محصول در این وب‌سایت وجود دارد.

hallo-hallo-mall

فروشگاه‌های اینترنتی عربستان سعودی

Namshi با تحویل سریع و کارآمدش معروف شده است، اما به نظر کارشناسان ارائه برترین برندهای جهان این فروشگاه را در کشور عربستان، منحصربه‌فرد کرده است.

namshi

فروشگاه‌های اینترنتی سوئد

Tradera این فروشگاه بیش از ۲٫۵ میلیون عضو دارد و همچنین ۱ میلیون محصول مختلف در این فروشگاه به فروش می‌رسد.

tradera

فروشگاه‌های اینترنتی سوئیس

Ricardo تنوع و تخفیف‌های ویژه دو عاملی است که باعث می‌شود ریکاردو به یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین در سوئیس تبدیل شود.

ricardo

فروشگاه‌های اینترنتی تایلند

WeLoveShopping هر کس خرید را دوست دارد. این وب‌سایت با زیرکی نام مناسبی برای فروشگاه خود انتخاب کرده است و دارای محصولات متنوع با کیفیت بالا است.

weloveshopping

فروشگاه‌های اینترنتی ترکیه

GittiGidiyor پرترافیک‌ترین فروشگاه اینترنتی در کشور ترکیه است. در این وب‌سایت محصولات سخت‌افزاری ، لوازم جانبی و حتی لباس به فروش می‌رسد.

gittigidiyor

فروشگاه‌های اینترنتی امارات متحده عربی

Souq  بزرگ‌ترین سایت تجارت الکترونیک در جهان عرب است و پلت فرم پرداخت مجاز کاملاً نقطه قوت برای آن حساب می‌شود.

souq

editor.2

نویسنده از: ۱۴۰۰/۰۹/۲۴

دیدگاه خود را بنویسید

10 − 1 =